Ce fac in caz de dauna?

Pentru notificarea online a daunei, click aici:  Notificare online 

In vederea obtinerii programarii pentru constatarea aferenta daunelor auto, va recomandam folosirea optiunii de notificare online.

In acest mod veti avea prioritate la momentul ales pentru efectuarea constatarii, iar ulterior deschiderii dosarului online,veti avea posibilitatea urmaririi starii acestuia.

  

Ce fac in caz de dauna daca am asigurarea de calatorie? Clic pentru download document

In cazul unei daune, Asiguratul sau un reprezentant al Asiguratului este obligat:
  • sa depuna toate eforturile pentru limitarea sau stoparea consecintelor acesteia
  • sa raporteze dauna imediat la: MONDIAL ASSISTANCE sau Asiguratorului in termen de 5 zile lucratoare de la intoarcerea in tara
  • sa furnizeze informatii cu privire la evenimentul produs si datele din polita de asigurare
  • sa respecte instructiunile primite de la Compania de asistenta sau de la Asigurator.
Cheltuielile telefonice vor fi rambursate in masura in care se dovedeste efectuarea lor. Va rugam sa comunicati Companiei de Asistenta urmatoarele informatii:
  • numele si prenumele
  • numarul politei de asigurare
  • numarul de telefon si adresa la care puteti fi contactat in strainatate
  • motivul pentru care solicitati asistenta
  • Mondial Assistance (24 de ore din 24):
    Pottendorfer Strasse 25-27
    A-1120 Wien
    Tel.  00431 525 03 53
    Fax. 00431 525 03 888

Ce fac in caz de dauna daca am asigurarea auto? Clic pentru download document

Cand trebuie sa anunti producerea unei daune?

Daca ai incheiat asigurarea CASCO DIRECT la Allianz-Tiriac Asigurari si se produce un risc asigurat, trebuie sa ne anunti in termen de maxim:
  • 24 de ore - in caz de furt total al vehiculului
  • 3 zile lucratoare - in cazul producerii celorlalte riscuri asigurate
  • 15 zile lucratoare de la data producerii evenimentului – pentru accidente persoane

Cum anunti producerea unei daune?

1. Pentru vehicul

  • Notificarea online a daunei, click aici:  Notificare online

  • Centrul de Daune al Allianz-Tiriac Asigurari (de luni pana vineri, intre orele 8.00 si 20.00), 
    Tel. 021 20 19 18 0 (1) (valabil in reteaua Romtelecom)
    *21 20 19 18 apelabil din reteaua Orange, 
    Fax 021 300 51 44 (45)
  • Punctele fixe de constatare, mentionate pe pagina de internet a Allianz-Tiriac Asigurari, in functie de locul in care va aflati, le gasiti aici.
Daca optezi pentru notificarea telefonica sau prin fax, trebuie sa ne furnizezi urmatoarele detalii:
  • Datele de identificare si contact ale persoanei asigurate
  • Datele inscrise in contractul de asigurare
  • Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul
  • Detalii privind locatia si starea vehiculului avariat (daca este sau nu deplasabil)
  • Locul unde doresti efectuarea constatarii.
Dupa ce ne furnizezi toate aceste date vei primi un numar unic de avizare cu care trebuie sa te prezinti la punctul de constatare ales de tine, in vederea deschiderii dosarului de dauna.

Daca vehiculul asigurat nu este deplasabil sau se afla in strainatate, un reprezentant Allianz-Tiriac Asigurari te va contacta in termen de 24 ore, pentru a stabili impreuna data si locul efectuarii constatarii daunei.

La constatare, trebuie sa ai la tine urmatoarele documente:
  • Cartea de identitate si certificatul de inmatriculare/autorizatia de circulatie
  • Permisul de conducere si actul de identitate al persoanei care a condus vehiculul (daca a condus alta persoana decat tine)
  • Imputernicirea din partea persoanei asigurate (daca este cazul)
  • Actul tau de identitate
  • Documentele eliberate de politie, pompieri sau alte autoritati competente care sa ateste producerea evenimentului asigurat
  • In cazul furtului, avizarea si depunerea documentelor se va efectua conform prevederilor mentionate in “Conditiile generale privind asigurarea vehiculelor”.

2. pentru serviciile de asistenta rutiera, te rugam sa ne contactezi la : 

  • Mondial Assistance :
    Tel. 0040 21 312 2239; 00431 525 03 6551

    Fax. 00431 525 03 888

          Email: technik.fax@mondial-assistance.at
        

      sau:

  • Centrul de Daune al Allianz-Tiriac Asigurari (de luni pana vineri, intre orele 8.00 si 20.00)
    Tel. 021 20 19 18 0 (1) (valabil in reteaua Romtelecom)
    *21 20 19 18 apelabil din reteaua Orange, 
    Fax 021 300 51 44 (45)

3. pentru accidente persoane, te rugam sa suni la cea mai apropiata sucursala.

Ce se plateste in caz de dauna?

In cazul daunelor produse vehiculului
  • suma asigurata din contractul de asigurare – in caz de furt total
  • suma asigurata din contractul de asigurare minus valoarea epavei – in caz de dauna totala
  • costul reparatiilor si/sau inlocuirii pieselor avariate potrivit solutiilor tehnologice stabilite in urma constatarii pagubelor vehiculului avariat 
Dupa deschiderea dosarului de dauna poti sa alegi ca reparatia vehiculului sa se faca:
  • in unitatile reparatoare cu care Allianz-Tiriac Asigurari are incheiate contracte privind decontarea directa. Lista acestor unitati este disponibila pe web site-ul Allianz-Tiriac http://www.allianztiriac.ro/Daune/Auto/Listaunitatilorreparatoarecucontract.aspx.
  • in alte unitati reparatoare din Romania, iar plata despagubirii cuvenite se poate face direct catre tine
  • in regie proprie, caz in care plata despagubirii se face direct catre tine
In cazul in care ai beneficiat de servicii de asistenta rutiera se acopera cheltuielile aferente serviciilor prestate in limitele de despagubire prevazute in contractul de asigurare.

In cazul accidentelor suferite de persoanele aflate in vehicul se platesc despagubiri in limita sumei asigurate prevazute in contractul de asigurare.

Documentele necesare pentru solutionarea cererii de despagubire sunt mentionate in contractul de asigurare.

Sucursale Allianz Tiriac - informatii legate de daune auto CASCO si RCA

Cum anunti producerea unei daune suvenite locuintei, bunurilor sau ca urmare a raspunderii civile acoperite prin polita de asigurare CASA DIRECT?

In cazul producerii unei daune, te rugam sa ne comunici acest lucru in cel mai scurt timp posibil, asigurandu-te ca respecti termenele obligatorii de avizare prevazute in polita ta de asigurare.

  • 24 de ore in caz de furt
  • 5 zile lucratoare in cazul producerii celorlalte tipuri de dauna

Cum ne poti contacta:

  • telefonic, la numerele de telefon 021.20.19.18.0 (din reteaua Romtelecom) sau *21.20.19.18 (din reteaua Orange);
  • la adresa de e-mail info@allianztiriac.ro;
  • la numarul de fax 021.30.05.144, 021.30.05.145;
  • in mod direct, adresandu-te colegilor nostri din agentia/sucursala ALLIANZ-TIRIAC din localitatea in care locuiesti sau in care se afla locuinta asigurata.

In baza notificarii efectuate, vei primi un numar al dosarului de dauna.