Informatii utile

Verificare online ROVINIETA

Inainte de a porni la drum cu masina, in afara localitatii de resedinta, recomandam sa verificati faptul ca autoturismul Dvs. are Rovinieta valabila pe toata perioada deplasarii (o metoda facila de verificare a faptului ca Rovinieta Dvs. a fost introdusa in baza de date CNADNR).

In acest sens aveti nevoie doar de numarul de inmatriculare al masinii, seria de sasiu (date ce le veti gasi in talonul vehiculului) si de verificarea online, aici: http://www.cnadnr.ro/ro/verificare-rovinieta

Verificare online ITP

La data preluarii in asigurarea Casco Direct (cat si pe toata durata valabilitatii politei Casco), validitatea inspectiei tehnice periodice este obligatorie.

Preluarea vehiculului in evidentele RAR (Registrul Auto Roman) cat si verificarea efectuarii si valabilitatii ITP-ului se poate obtine online, aici: http://prog.rarom.ro/rarpol/rarpol.asp  

 

Verificare polita RCA

Perioada de valabilitate a politei RCA precum si statistica daunelor produse de vehiculul Dvs., pot fi verificate online, aici: Valabilitate polite RCA   si Istoric daune  

In cazul in care cardul nu este acceptat la plata online, va sfatuim sa verificati

Daca optiunea de plata online pentru cardul dumneavoastra este activata. In cazul in care nu aveti activata aceasta optiune, va rog sa va adresati bancii emitente.
In cazul in care cardul dumneavoastra si banca emitenta sunt inrolate in sistemul 3D Secure, in ecranul de plata online veti fi invitat sa introduceti datele de autentificare 3D Secure. In situatia in care cardul dumneavoastra nu este inrolat, dar banca emitenta este inrolata in sistemul 3D Secure, va rugam sa va contactati banca sau sa activati acest protocol folosind pagina urmatoare: http://www.romcard.ro/Site/3d-secure/inrolare/index.html

Daca banca emitenta a cardului dumneavoastra nu este inrolata in sistemul 3D Secure, singurele carduri acceptate sunt cele care au codul CVV2/CVC2 valid (VISA sau MasterCard). Acest cod CVV2/CVC2 reprezinta ultimile 3 cifre tiparite pe partea verso a cardului (pe spatele lui) in dreptul liniei albe cu semnatura posesorului de card.

Aveti la dispozitie urmatoarele modalitati de plata a primelor:

Cu cardul (online):
direct pe site-ul nostru securizat, fiind modalitatea cea mai rapida si comoda

In numerar (offline):
la casieriile sucursalelor Allianz Tiriac Asigurari S.A., la ghiseele bancilor partenere BRDGroupe Société Générale, UniCredit Tiriac, CEC Bank sau la automatele speciale pentru plata facturilor cu cod de bare BRD - Groupe Société Générale si UniCredit Tiriac

Cu cardul (offline):
la casieriile/agentiile sucursalelor Allianz Tiriac Asigurari S.A. – printr-un card emis de orice banca comerciala
la bancomatele (ATM-urile) si la automatele speciale pentru plata facturilor cu cod de bare ale bancilor partenere BRD - Groupe Société Générale si UniCredit Tiriac – printr-un card emis de bancile partenere Allianz Tiriac Asigurari S.A.

Prin virament bancar (offline):
In conturile ce vor fi mentionate pe instiintarile de plata.
NOTA: Nu este obligatoriu sa aveti conturi deschise la aceste banci!

Adrese locatii de plata

Ce fac in caz de dauna daca am asigurarea de calatorie ? Clic pentru download document

In cazul unei daune, Asiguratul sau un reprezentant al Asiguratului este obligat:
sa depuna toate eforturile pentru limitarea sau stoparea consecintelor acesteia
sa raporteze dauna imediat la:

MONDIAL ASSISTANCE
sau
Asiguratorului in termen de 5 zile lucratoare de la intoarcerea in Tara
sa furnizeze informatii cu privire la evenimentul produs si datele din polita de asigurare
sa respecte instructiunile primite de la Compania de asistenta sau de la Asigurator.

Cheltuielile telefonice vor fi rambursate in masura in care se dovedeste efectuarea lor. Va rugam sa comunicati Companiei de Asistenta urmatoarele informatii:
numele si prenumele
numarul politei de asigurare
numarul de telefon si adresa la care puteti fi contactat in strainatate
motivul pentru care solicitati asistenta

MONDIAL ASSISTANCE
Pottendorfer Strasse 25-27
A-1120 Wien
Tel.: +43 (1) 525 03 53

Ce fac in caz de dauna daca am asigurarea auto ? Clic pentru download document

Cand trebuie sa anunti producerea unei daune?
Daca ai incheiat asigurarea CASCO DIRECT la Allianz-Tiriac Asigurari si se produce un risc asigurat, trebuie sa ne anunti in termen de maxim:
24 de ore- in caz de furt total al vehiculului
3 zile lucratoare- in cazul producerii celorlalte riscuri asigurate
15 zile lucratoare de la data producerii evenimentului – pentru accidente persoane

Cum anunti producerea unei daune?

1.pentru vehicul

Centrul de Daune al Allianz-Tiriac Asigurari,
Tel. 021 20 19 18 0 (1) (valabil in reteaua Romtelecom)
*21 20 19 18 apelabil din reteaua Orange,
Fax 021 300 51 44 (45)

Punctele fixe de constatare, mentionate pe pagina de internet a Allianz-Tiriac Asigurari, www.allianztiriac.ro.

Daca optezi pentru notificarea telefonica sau prin fax, trebuie sa ne furnizezi urmatoarele detalii:

Datele de identificare si contact ale persoanei asigurate
Datele inscrise in contractul de asigurare
Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul
Detalii privind locatia si starea vehiculului avariat (daca este sau nu deplasabil)
Locul unde doresti efectuarea constatarii.

Dupa ce ne furnizezi toate aceste date vei primi un numar unic de avizare cu care trebuie sa te prezinti la punctul de constatare ales de tine, in vederea deschiderii dosarului de dauna.

Daca vehiculul asigurat nu este deplasabil sau se afla in strainatate, un reprezentant Allianz-Tiriac Asigurari te va contacta in termen de 24 ore, pentru a stabili impreuna data si locul efectuarii constatarii daunei.

La constatare, trebuie sa ai la tine urmatoarele documente:

Cartea de identitate si certificatul de inmatriculare/autorizatia de circulatie
Permisul de conducere si actul de identitate al persoanei care a condus vehiculul (daca a condus alta persoana decat tine)
Imputernicirea din partea persoanei asigurate (daca este cazul)
Actul tau de identitate
Documentele eliberate de politie, pompieri sau alte autoritati competente care sa ateste producerea evenimentului asigurat
In cazul furtului, avizarea si depunerea documentelor se va efectua conform prevederilor mentionate in “Conditiile generale privind asigurarea vehiculelor”, anexate contractului de asigurare.

2.Serviciile de asistenta rutiera:
Mondial Assistance: Tel. 00431 525 03 53
Fax. 00431 525 03 888 (24 de ore din 24)

sau
Centrul de daune (intre orele 8.00 si 20.00, de luni pana vineri)

3. pentru accidente persoane

Te rugam sa suni la cea mai apropiata sucursala. Datele de contact ale sucursalelor se regasesc in pagina detasabila cu instructiunile de urmat in caz de dauna.

Ce se plateste in caz de dauna?

In cazul daunelor produse vehiculului
suma asigurata din contractul de asigurare - in caz de dauna totala
costul reparatiilor si/sau inlocuirii pieselor avariate potrivit solutiilor tehnologice stabilite in urma constatarii pagubelor vehiculului avariat

Dupa deschiderea dosarului de dauna poti sa alegi ca reparatia vehiculului sa se faca:
in unitatile reparatoare cu care Allianz-Tiriac Asigurari are incheiate contracte privind decontarea directa. Lista acestor unitati este disponibila pe web site-ul Allianz-Tiriac – www.allianztiriac.ro.
in alte unitati reparatoare din Romania, iar plata despagubirii cuvenite se poate face direct catre tine
in regie proprie, caz in care plata despagubirii se face direct catre tine
In cazul in care ai beneficiat de servicii de asistenta rutiera ti se plateste suma egala cu limitele de despagubire prevazute in contractul de asigurare, pentru fiecare serviciu oferit.
In cazul accidentelor suferite de persoanele aflate in vehicul ti se plateste limita de despagubire prevazuta in contractul de asigurare

Documentele necesare pentru solutionarea cererii de despagubire sunt mentionate in contractul de asigurare.

Adrese locatii de plata
Descriere asigurare CASCO
Descriere asigurare RCA
Descriere asigurare calatorie
Inapoi