Suport contul meu

Poti crea un cont de persoana fizica sau un cont de persoana juridica.

Cum imi pot crea un cont nou?

  • Pentru crearea unui cont nou este necesar sa accesezi din pagina de pornire sectiunea 'Creeaza cont nou', introduci datele solicitate, accesezi butonul 'Inainte' din partea de jos a paginii iar apoi confirmi crearea contului.
  • Pe adresa de email introdusa in formular vei primi un email cu titlul 'Activare cont pe www.allianzdirect.ro, care va contine un link pentru activarea contului creat.
  • Accesezi linkul si introduci numele de utilizator si parola pe care le-ai ales la crearea contului, apoi selectezi butonul 'Autentificare'. In acest fel contul tau va fi validat si il vei putea utiliza ori de cate ori doresti sa creezi oferte, sa inchei polite sau sa achiti ratele de prima aferente politelor achizitionate prin www.allianzdirect.ro. 
  • Din cont, asigurarile se incheie mai rapid. 

Ce trebuie sa fac dupa primirea emailului de confirmare a crearii contului?

  • Daca ai creat deja un cont, este necesar sa accesezi linkul din emailul primit, introduci utilizatorul si parola pe care le-ai stabilit la crearea contului si apoi accesezi butonul 'Autentificare'.
  • Pentru conturile care au fost create automat, este necesar sa accesezi linkul din emailul primit, sa introduci numele de utilizator si parola pe care le gasesti in acelasi email si apoi sa accesezi butonul 'Autentificare'.
  • La prima logare ai posibilitatea sa modifici numele de utilizator si parola, si sa setezi o intrebare de securitate, utila pentru recuperarea parolei in cazul uitarii acesteia.

Am uitat parola contului meu. Cum o recuperez?

  • Pentru recuperarea parolei, este necesar sa accesezi sectiunea 'Contul meu', apoi rubrica 'Am uitat parola'.
  • Introduci datele solicitate pentru identificarea contului si urmezi pasii prezentati.
  • Vei primi pe adresa de email un mesaj de reactivare a contului.
  • Accesezi linkul din continutul emailului, pe pagina care se va afisa ti se va solicita raspunsul la intrebarea de siguranta aleasa, iar apoi vei avea posibilitatea sa alegi o noua parola.
  • Daca nu ai validat contul imediat dupa crearea acestuia si nu mai ai primul email primit la crearea acestuia, poti apela echipa Call Center la numarul de telefon 0219798 pentru validarea contului sau resetarea parolei.

Nu reusesc sa completez Strada. Ce fac?

  • Introduci primele 3 caractere din numele strazii si selectezi denumirea strazii din lista rulanta care se va afisa.
  • Daca denumirea strazii contine Nume si Prenume, introdu mai intai Prenumele si daca nu apare strada in lista, atunci introduci intai Numele.
    Exemplu: Vasile Serbanica
    - Cauti intai Vasile Serbanica
    - Daca nu gasesti, cauti Serbanica Vasile
    - Daca nu gasesti nici una dintre combinatii, introduci manual numele strazii
  • Click aici sa vezi cum se completeaza campul Strada.

Nu reusesc sa completez un camp din formularul de pe site. Ce fac?

  • In partea dreapta a campurilor exista un tooltip (imaginea 'i') in care poti gasi informatii utile legate de completarea campurilor.
  • Pentru a vizualiza aceste informatii, este necesar sa pozitionezi cursorul in dreptul tooltip-ului.
  • De asemenea, echipa Call Center este la dispozitia ta pentru orice intrebare ce tine de utilizarea site-ului sau a produselor comercializate de Allianz Direct.

Am creat doua conturi si vreau sa reunesc informatia din cele 2 intr-unul singur. Este posibil?

  • Daca ai incheiat mai multe polite si fiecare dintre ele a fost salvata in conturi diferite, le poti reuni intr-un singur cont. Pentru consolidarea conturilor te invitam sa apelezi la echipa Call Center.

Imi pot schimba numele de utilizator?

  • Numele de utilizator se fixeaza in momentul crearii manuale a contului si ulterior nu se mai poate modifica.
  • Poti modifica ulterior crearii contului doar datele personale din cont, de exemplu: adresa email, numar telefon, adresa de resedinta stabila si/sau corespondenta.
  • In cazul in care contul a fost creat automat de catre aplicatie, la activarea contului este disponibila optiunea de modificare a numelui de utilizator si a parolei.

Ce avantaj are crearea unui cont? Ce gasesc in el?

Crearea unui cont are urmatoarele avantaje:

  • Introduci o singura data datele personale (nume, prenume, adresa email, telefon, etc.) la crearea contului si ele sunt preluate automat la crearea oricarei oferte sau polite. In acest fel, obtinerea unei oferte sau polite este mai rapida.
  • Poti salva mai multe oferte in contul tau, le poti compara si cumpara ulterior.
  • Ai acces la ofertele automate de reinnoire propuse in mod automat de Allianz Direct inainte de expirarea politelor auto.
  • Poti adauga o lista de persoane pe care ulterior le poti introduce automat in asigurarea de calatorie.
  • Esti anuntat prin email si sms cand trebuie sa platesti ratele la asigurarea auto si locuinta
  • Click aici sa vezi ce contine contul.

In contul meu exista optiunea “Persoanele mele”. Care este utilitatea acesteia?

  • In aceasta pagina poti introduce datele unor persoane pe care doresti sa le adaugi ulterior in oferta sau polita de calatorie.
  • Informatiile legate de aceste persoane sunt adaugate automat in cazul in care creezi o oferta/polita de grup.
  • Click aici sa vezi cum poti utiliza informatia din pagina 'Persoanele mele'.  

Vreau sa cumpar o polita si nu am cont. Cum procedez?

Poti opta pentru una din urmatoarele 2 modalitati:

  • Iti poti crea mai intai un cont nou, il activezi pe baza emailului primit si apoi te autentifici in cont. Dupa autentificare calculezi oferta trecand printr-o succesiune de pasi folosind butonul 'Inainte' din fiecare pagina. Pe pagina finala, pentru cumpararea politei accesezi butonul Plata Online sau Plata Offline.
  • Calculezi oferta fara sa fii autentificat in cont, trecand printr-o succesiune de pasi, folosing butonul 'Inainte' din fiecare pagina. Dupa selectarea modalitatii de plata, se creeaza un cont automat in care polita este salvata. Pe adresa de email introdusa, vei primi un email pentru activarea contului si datele necesare pentru autentificare (nume de utilizator si parola alocate automat, pe care le poti modifica la prima logare). Ulterior poti folosi acelasi cont pentru a vedea situatia politelor incheiate, a achita ratele scadente si pentru a incheia noi polite.

Vreau sa primesc instiintarile de plata la o alta adresa de email/numar de telefon decat cele alese la crearea contului. Ce trebuie sa fac?

  • Te autentifici in contul tau de pe site, selectezi rubrica 'Profilul meu' din partea stanga a ecranului, apoi selectezi butonul 'Schimba'.
  • Modifici adresa email si/sau numarul de telefon mobil si apoi salvezi profilul.